sobota, 21 września 2013

UWAGA !!!



ZAWIESZAM BLOGA!!!

Zawieszam bloga na czas nieokreślony :c
Bardzo mi przykro z tego powodu ale jest to konieczność 
Mam teraz masę kartkówek sprawdzianów i nie mam czasu na pisanie 
Ale to nie jest jedyny powód
chodzi też o  małą ilość wyświetleń i komentarzy ja rozumiem, że przy pisaniu bloga nie o to chodzi, żeby mieć te 100 komentarzy czy 1000 wyświetleń jednego rozdziału mi chodziło tylko o to żebyście czytali tego bloga i zostawiali po sobie jakiś znak 
Jestem pewna, że do dodaniu tego posta nie znajdę pod nim żadnego komentarza a co najmniej 10 wyświetleń 
Obiecuje, że kiedyś dokończę tę historię ale nie teraz moje gg i Twitter są dalej do waszej dyspozycji możecie pisać (chociaż i tak  nikt nie napisze )  
A może już niedługo odwieszę bloga ???
Zobaczymy jak to wszystko się potoczy
Zobaczymy czy chcecie żebym wróciła ;/


Pozdrawiam :* 
Do niedługo :***

6 komentarzy:

  1. jak mogłaś mi to zrobić??? powiedz jak??? zawsze cały tydzień czekałam na rozdział a teraz co???

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi przykro z tego powodu ale trochę mi się nie opłacało pisać dla jednej osoby :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nie piszesz tylko dla jednej osoby :) Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, ale dopiero znalazłam chwilkę ;) No więc tamten rozdział zajebisty, szkoda, że właśnie teraz zawiesiłaś bloga, kiedy dziewczyny jadą do Spały, bo wiem, że napewno dużo by się działo :p
    Rozumiem cię doskonale, też miałam moment zwątpienia, ale przyjaciółka nie pozwoliła mi tego rzucić, za co jestem jej bardzo wdzięczna :) Mam nadzieję, że niedługo będę mogła przeczytać kolejną część tej historii ;)
    A tymczasem zapraszam do siebie na nowy :)
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miły komentarz :) Zapraszam Cię na na nowy rozdział na : http://nowonlyliveforyou.blogspot.com/ . Pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przepraszam, że się tak długo nie odzywałam ale proszę Cię nie zawieszaj tego bloga tylko pisz szybko następny. Pamiętaj, że ja czytam i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń