sobota, 26 października 2013

Czternaście - ZA JAKIE GRZECHY?!




" Nie wiem jak ty ale ja często myślę o świecie,
który dawno przestał istnieć 
Tęsknie za ludźmi do których było jakoś bliżej
prawdziwie i spontanicznie"



Pogodziłam się z Mysią i dowiedziałam się, że Zbyszek wyznał jej miłość. 
Jest taka szczęśliwa, a ja cieszę się jej szczęściem i nie chce zadręczać jej moimi problemami ale ta małpa wyciągnęła je podstępem.
I kiedy zapytała czy zakochałam się w Kubiaku nie zaprzeczyłam.
Zrobiła mi godzinne kazanie, że do siebie pasujemy ble ble ble ble...
Ale ja wiem swoje.
Obecnie wybieram się na jakieś zebranie. Nie wiem o co chodzi i chyba coś knują ale nie wnikam.
Pora założyć maskę i zmierzyć się twarzą w twarz ze swoim lękiem. Zamierzam być miła dla wszystkich z wyjątkiem Kubiaka czyli dogryzania i kłótni ciąg dalszy. Od momentu wygarnięcia mu wszystkiego przebywałam z nim w pokoju może z 2 min nie licząc nocy.
Jestem w sali jest super wieczorek zapoznawczy. Nie ma co.
Nudy! Siedzimy w jakimś kółku i mówimy o sobie.
. . .
Jest wreszcie koniec no ile można gadać.
Teraz idziemy na obiad a potem muszę wrócić do pokoju po sprzęt i wio na trening oglądać bandę spoconych wielkoludów.
Bosz... ZA JAKIE GRZECHY?!. . . dobra wole nie wiedzieć!
Usiadłam przy stoliku z Igłą, Myśką, Zibim Cichym no i oczywiście z Kubiakiem no bo pan Z i pan K są nie rozłączni
Przez całą kolację się na mnie gapił. W końcu nie wytrzymałam.
-Nie gap się na mnie!!!!
-A co nie mogę???
-Nie nie możesz i uprzedzam twoje pytanie tak ja ci zabraniam!
-I czego się złościsz?
-Bo się na mnie lampisz!
-Bo lubię!
-A ja cb nie lubię!
-Ranisz-otarł teatralnie łezkę
-Może lubię???
Wstałam i wyszłam ze stołówki. Frajer normalnie kiedyś mu coś zrobię.
 Przecież to nie moja wina, że się na mnie gapił. Czułam się nieswojo otoczona spojrzeniami.
No bo z jednej strony Kubiak z drugiej Myśka i Zibi, a z innej Igła i Cichy chociaż ta ostatnia dwójka to tak bardziej obserwowała jak my się patrzymy więc oni są niewinni.
Ja już nie rozumiem mężczyzn a w szczególności Kubiaka no bo najpierw się ze mną kłóci potem się do mnie przystawia a kiedy indziej jest o mnie zazdrosny.
A mówią, że to kobiety trudno zrozumieć... choć jest w tym trochę prawdy.


*Perspektywa Michała*

Plan osiągnięty Teraz tylko muszę wyjść stąd jak gdyby nigdy nic a potem muszę ją znaleźć.
Wiem, że mogłem ją jakoś inaczej wyprosić ale nie bardzo wiedziałem jak to zrobić.
Na prawdę jest na mnie zła. Cały czas mnie unika, a jak już musi ze mną przebywać w jednym pomieszczeniu zakłada słuchawki na uszy i udaje, że mnie nie ma.
 Trochę mi głupio, że tak to wyszło.
Ona jest inna. . . wyjątkowa. . .



*Perspektywa Zbyszka*

Co ten debil robi ???? On się dobrze czuje? Czy on nie widzi, że takim zachowaniem jeszcze bardziej ją do siebie zraża . Coś mu się poprzewracało w głowie, kiedyś taki nie był...
 Mam wrażenie, że nasz plan nigdy nie wypali jak dalej będzie się tak zachowywał kompletny imbecyl. Trzeba go raz a porządnie pierdzielnąć w ten pusty łeb może wtedy coś mu się nastawi.
Ale żeby nie było Alicja też aniołkiem nie jest.
Co prawda ma trochę racji, że się do niego nie odzywa też bym tak zrobił jakby ktoś z taką siłą przypieprzył mi drzwiami.
 Ale każdy przyzna mi rację, że na wszystko co związane z Kubiakiem Ali reaguje zbyt... emocjonalnie???




~~~*~~~


Oddaje kolejny rozdział w wasze łapki szczerze mówiąc nie jestem z niego zadowolona może następny będzie lepszy. Boli mnie głowa i wszystkie mięśnie będę chora.
Jestem mile zaskoczona ilością komentarzy pod ostatnim postem Dziękuje :*** 
Postaram się już niedługo dodać coś nowego 
Zapraszam na mojego Aska pytajcie o co chcecie tylko nie o bloga ponieważ to mój prywatny ask 
Możecie też pisać na gg ja nie gryzę możecie pisać ci tylko chcecie 
i serdecznie zapraszam do zakładki informowani :*
Pozdrowionka i do następnego Mania :***

6 komentarzy:

  1. i znowu cały tydzień muszę czekać na nowy rozdział :/ Mchał zakochał się w Ali. nigdy bym się tego nie spodziewała :D ale teraz będzie ją trudno udobruchać :) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto powiedział, że cały tydzień może być i dwa tygodnie ;) Zobaczę ile będzie wyświetleń i komów może będzie nagroda XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko patrzeć jak wpadną sobie w ramiona, bo kto się czubi, ten się lubi :p
    Czekam na kolejny i pozdrawiam :*
    P.S. Jak było na meczu? :p

    OdpowiedzUsuń
  4. czy wpadną??? chyba nie w ramiona ale zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja to lobię jak Ala z Miśkiem się przegadują i wzajemnie dogryzają ;D :D :D dokładnie tylko czekać aż wpadną :d pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi na miejscu Ali też byłoby mega nieswojo. Choć to też wynika z mojej nieśmialości, ale ok xD Skoro Michał zrobił to specjalnie, żeby moc porozmawiać z Alicją, to to może i głupie wykonanie, ale pomysł dobry. Mam nadzieję, że między nimi będzie dobrze, aczkolwiek widząc niechęć Ali wobec jej uczucia, to wcale nie byłabym taka pewna :P

    OdpowiedzUsuń